2010-02-04

Tråkigt

Att leva ett rikemansliv och inte behöva lyfta ett finger måste vara fruktansvärt tråkigt. Jag kan förstå om de tar till stimulantia för att få lite variation i tristessen. Den enda stimulantia jag har att ta till är paracetamol och hur roligt får man av det? Det hjälper inte mot tätheten i bihålorna men huvudvärken släpper lite i alla fall. Och det kan jag väl tycka är positivt och roligt - haha :( 
I vilket fall tycker jag det är fruktansvärt tråkigt just nu. Kanske man ska ta på sig och gå en lugn promenad ner till brevlådan. Det ska ju vara bra att röra lite på sig när man är förkyld och nu har de ju slutat snöa och vägen är nyplogad också. Fast jag väntar nog till det att dagens post har hunnit bäras ut. Inte för att det brukar vara så mycket i brevlådan nu för tiden när man betalar sina räkningar via e-faktura. Men kanske finns det någon tidning eller annat roligt. 

2 kommentarer:

Nonna sa...

Har du inte acetylcystein brus så du kan lösa upp lite av det sega?
Det är ju fantastiskt bra, men jag tror det är receptbelagt.
Ni verkar ju ha lika mycket snö som vi har och det är nog ingen vanlig företeelse.
Vi har det inte roligare här kan jag meddela snö, snö och åter snö och mer kommer det.
Snart är det vår - då pippar alla fåglar!
Kram syster

babban sa...

Åh, du med din härliga humor! Vår och fåglar som pippar - det ska jag använda mig av. HAHAHA
Kram tillbaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...