2009-11-10

Ingen telefon = inget internet


Telefonlinjen bröts i torsdags och Telia har varit vänliga nog att ta emot vår felanmälan. Först på onsdag tror de att det kan vara åtgärdat :(

Nu har jag tröttnat på att vänta på att få komma ut i cyberrymden och kör ett kortinlägg på arbetstid. Får hoppas att ingen kommer på mig :D

Först och främst blev båda mina gamlingar dåliga och inlagda, fast mor är hemma igen, och sen blev jag själv sjuk (osäkert om det var den beryktade eller inte - var ju inte snuvig, bara hosta och feber å så lite huvudvärk - vilket ju kan innebära att det var det och även innebära att det inte var det - strunt samma jag är nästan helt bra igen, bara lite hosta kvar men nu börjar den lossna verkar de som). Och vi ska ju ut och resa så alla förstår ju vilka tankar som rörde sig i huvudet. Och inget avbeställningsskydd förutom det man får i samband med att man betalar med kort - och så det som man ska ha i sin hemförsäkring så klart. Jag har ju aldrig behövt att utnyttja någon av alla de fallskärmar som ska finnas i de olika försäkringarna så jag vet inte om det fungerar. Man måste ju chansa lite här i livet =)
Nu närmar sig vår avresa och jag vill bara ha ut att det är en utställning på gång igen. Jag kommer att vara på plats sista dagen mellan kl 13-15 om någon vill träffa mig samtidigt som de går runt och kollar på alla vackra konstverk.
Ha det bra, njut av livet. Det går INTE i repris. (till min kära syster vill jag säga att även om vi kanske tror på ett liv efter detta så är det ju trots allt inte SAMMA liv)

2 kommentarer:

Nonna sa...

Var du inte så säker på det - har man otur får man nån gammal exman igen!!Du vet vem jag kommer att mörda i det livet och då blir det som för Annika Ö - fängelse i 28 år ja, det var det livet!
Du vill ju ha tillbaka din och min nuvarande version sen 20 år vill jag också ha tillbaka så vi får väl börja med att fylla i frågeformuläret då.
Hur mår R? Lars han har sagt då han kollat mailen på laptopen "inget från Babban" men hon har nog farit till Lanza nu.
Nu fattar vi varför det varit så tyst. Själv har jag och kusin Eva fullt hus med våra gamlingar som är okrya. (häftigt ord)
Bra att du blivit friskare nu ska du snart njuta av semestern!!!
Kram Syster

Anonym sa...

lart mycket

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...