2008-03-28

Ack, så sant så.....

Jag trodde inte att det fanns så stor visdom i det förra ämnet på så nära håll, men där ser man. Tydlingen känner man inte sina nära och kära lika bra som man vill tro. Men jag misstänker att Jonas har rätt och det bara är att gå vidare med knölpåken hängande i bältet och vara beredd att ta fram den då och då.

Idag ska jag i vilket fall koppla av med målning. Ska till Blanketorpet och träffa likasinnade. Maken har lovat köra mig och därefter hämta mig igen. Så inte ens det behöver jag ha besvär med. Gillar ju inte att ens tänka på att ta mig nedför och därefter uppför backen i detta väglag så det ska bli skönt att slippa det. Dessutom är det en ännu värre backe upp till Blanketorpet. Men nu pratar de i radion om att det är väderomslag på gång. 3-7 plusgrader ska det bli och därefter regn i morgon. Så det dröjer nog inte så länge innan snön är borta.



















Här är en bild från i går morse kl 06.00. -14 grader. Visst är det vackert men det är ju tre månader försent!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...