2007-11-07

Nu är det klart!

Har varit och köpt en cykel idag, 24 vxl allroundcykel. Det är nästan som att köpa ny bil. Man får inte med sig den med en gång utan den ska gås igenom helt och fullt, växlarna ska kollas, det ska på skärmar bak och fram, vattenflaska och en liten väska under sadeln där jag kan ha reservslang mm. Men den som väntar på nåt gott...osv. Nu gör det ju inget att jag får vänta, det är alldeles för mörkt att cykla när jag kommer hem från jobbet i alla fall. Om det blir gott väder i helgen ska vi ta oss en långtur.

1 kommentar:

Nonna sa...

Men Barbro när ska du hinna få in den 24:e vx??Jag har 7 och kommer aldrig till den 7:e hur jag än kämpar. Men du är ju några år yngre..och har mer tramp i benvenerna kanske.
Så nu är Berggrens snart ute och cyklar på allvar - ,;-o, där susade dom förbi i 170!!!
Bra att det kollas för det är inte nådigt att falla från en sån makapär i farten då hjälper nog inte ens våra "fläsklägg".
Cykla med förstånd och överskatta inte förmågorna det är sååå fult med skrubbsår!
Kram S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...