2007-11-27

Det händer inte så mycket just nu...annat än att datorn är knepig

Jag tror min dator har blivit knäpp. Eller så har jag alldeles för bråttom för det låser sig och det går inte att stänga ner programmen med ctrl+alt+del utan jag får stänga av med knappen och jag gillar inte det. Det kan ju hända att nåt program kraschar då. Så nu ska jag köra backup till den externa hårddisken så jag inte tappar bort några av mina kort. Problemet är bara att den externa hårddisken har en usb2-port och det har jag inte på den här så det blir att ladda ner på usbminne och över till Macen och in i Lacien den vägen. Ett jäkla jobb men något som måste göras. En del av mina foton finns i Macen också men jag vet inte vilka, så det blir nog en massa dubletter men hellre det än inga bilder alls :D

1 kommentar:

Nonna sa...

Jag försöker bränna skiva direkt då jag har redigerat klart efter inlägg så att det inte blir bortglömt och blir så mastiga högar på lager, utan backup.
Det är ju förskräckligt om det bara försvinner och VEM ska man skylla på!??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...