2007-08-16

Shoppa är roligt ;-D



Nu är det fint - nymålat, ny framsida på ytterdörren och ny blomma på trappan.

Har varit och shoppat idag. T.o.m maken har handlat annat än sånt som skall vara till verkstaden eller motorcykeln. TVÅ par byxor fick han köpt, båda i linne och bara 300:- fattigare. Annat var det för mig- jag provade och bestämde mig också för två par byxor (rea = 375:- för båda) men dessutom hittade jag en jättesöt blus och så frågade expediten om jag sett tröjorna de hade rabatt på så det blev en sån också. Men, men fyra plagg för under 1000kr får man väl vara nöjd med, inte sant?
Har lämnat in två akvareller idag till utställningen 31 aug - 15 sept. Föreningen fyller 30 år och hoppas på att alla 38 medlemmar skall vara med och hänga tavlor. Jag har satt upp mig för två vaktpass, första och sista dagen. Det skall bli en fest för bara medlemmar direkt efter att vi stängt sista dagen och det får man ju inte missa. Kanske enda gången man får träffa de flesta av medlemmarna. På månadsmötena verkar det ju bara vara runt 15-16 st varje gång och jag misstänker att ca 10 av dem alltid kommer dit.

2 kommentarer:

Nonna sa...

Ni har det så snyggt så man blir matt! Hoppas ni fortsätter att älska varann och bo kvar i idyllen så länge det känns rätt.
Sköt om sig
Biggest sister

Nonna sa...

Kom på att jag är ju inte mer än näst biggest, f-låt Ulla-Britt.
Nonna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...