2007-06-07

Välsignad

Välsignad I:
Bad Mattias om lite hjälp med hemsidan jag snickrar på och han satt en hel dag och fixade till den!!! Om jag skulle skapat det han gjorde där hade det nog tagit en vecka, minst. Nu är det bara att få till texten, lägga upp ett galleri och så lite till så kan jag lägga ut mig online. Ja, det är jag ju redan men jag uppger inte adressen innan jag har lite mer att berätta än vad där är nu.

Välsignad II:
P
å måndag sätter vi oss på hojen och styr den mot Gotland. Det är Lelleträffen där nästa vecka och det är 1800 som har anmält sig. Så det blir nog en del röj. Fast jag vägrar att sova i tält så jag letade stuga men till slut blev det hotell. Stuga vs hotell var ca 1000:- dyrare men då slipper man ju frukost och städning. Det kan det vara värt. Och i dag ringer det från Kneippbyn och meddelar att Hamnhotellet där vi skall bo har dubbelbokat så vi får bo på Hotell Kneippbyn i 2 nätter gratis - och får tillbaka 1700:- spänn.

Kanske skall jag åka in och köpa en lott? För alla goda ting är tre, inte sant? Jag tror jag väntar till i morgon för välsignelse I var i går, välsignelse II var idag så då måste väl välsignelse III komma i morgon.....

1 kommentar:

Nonna sa...

Tycker jag absolut du ska göra.
Känns tryggt att du inte ligger i tält bland en massa "MC-typer" det vore ju sömnlösa nätter för mig det!! :-)
Hotellfrukosten är ju mumma och att sova i säng är ju också skönt, få duscha och vara som vanligt folk. Hoppas ni får kul.
Ser fram emot hemsidan så jag kan skryta lite att den konstnären är min syster! Hoppas det blir "klirr i kassan" också.
Kram syster Yster i Norrbottensvärmen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...